Yeni kurulmuş veya bir kaç yıllık ömrü olan şirketler (start-up'lar) için daha farklı yöntemler uygulanmaktadır. Bunların başında, Berkus Yöntemi, Scorecard Yöntemi ve Risk Faktörleri Toplamı gibi yöntemler gelmektedir.
Şirket değerlemesi konusunda yapılan duyarlılık analizleri (sensitivity analysis), şirket değerinin, en çok şirketin satışlarındaki ve karındaki (EBITDA, FAVÖK, Vb) büyümeye, ülkenin risk primine, faizler seviyesine, bağlı olduğunu göstermektedir.
Değerlemenin şirketlerin karar alma süreçlerinde, birleşme ve satın alma işlemlerindeki fiyatın belirlenmesinde ve finansal tabloların hazırlanmasında gerçekleştirilen çalışmalar için öneminin farkındayız.
Aşağıdaki sorulara sahipseniz eğer ekibimizle iletişime geçmeniz için bekliyoruz:
|